Okay Awesome
S1, E5: Robin gets on the VIP list of a hot new club and can get the others in for free, but Lily has decided she and Marshall need to be more grown-up so she throws a wine and cheese evening with her teaching colleagues instead. Marshall busts out of the bathroom window and goes to the party with his friends.