Ol' Wheezy Wobbles
S16, E2: It’s a bad day on Misty Island. Ol’ Wheezy has stopped working! The Logging Locos don’t know what to do and that makes them sad. Thomas is sure he can help. His friends Den or Dart at the Dieselworks will fix Ol’ Wheezy easily!