On SpaceGuard / Spaceship Invader
S1, E10: Miles goes on a ride with his uncle, Captain Joe of the SpaceGuard, and helps foil space villain Gadfly Garnett. A fuzzy rock Miles bring homes may not be a fuzzy rock after all!