Jungle Book Safari On the Hunt
S1, E2: While on the hunt, Mowgli has to prove himself as a worthy member of the wolf pack. Phaona tricks them, however, and the prey is scared away. Bali and Bagheera explain to Mowgli how other animals go hunting. They use the examples of the nimble minx ...