On The Road: Appalachian Showdown
S10, E3: In the heart of North Carolina's Appalachian Mountains is the world-renowned Clay Spencer Blacksmith shop, where three of the forge's best smiths will be tested. After two gruelling rounds of competition only one will be left standing.