On Your Mark
S1, E2: As Hodges struggles to maintain his sanity, both Pete and Ida take notice. Deborah worries about Brady, who gives her a window into his latest work. Hodges connects with Olivia Trelawney’s sister Janey, who hires him as a private detective.