One Hugs Other Doesn't
S10, E16: Frasier attends a concert by children's idol Nanny Gee with Lilith and Frederick. He recognises the artist as his ex-wife, of whom Lilith knows nothing. Nanny Gee also recognises him, and is prepared to do everything in her power to win him back.