Only the Lonely
S1, E8: The Holdens plan a family holiday to get Amanda away from Jeremy, Denise decides to return to work as a hospital nurse, and Pamela runs into an old friend while Roxy makes a new one, a recently widowed single mother who must leave the post due to her husband's death.