Open House
S4, E3: While Walt (Bryan Cranston) worries about Gus's interference and Jesse's (Aaron Paul) increasingly fragile state of mind, Skyler (Anna Gunn) steps up the pressure to get what she wants. Hank's (Dean Norris) moodiness drives Marie (Betsy Brandt) to lapse into some bad habits, which unwittingly uncovers a link that threatens to expose Walt and Jesse.