Opening Act
S4, E3: All of Kadic Academy is buzzing: the drummer for the famous rock group, "The Subdigitals"--who just so happens to be the nephew of one of the faculty--is visiting the school. In fact, he is there to hold auditions as part of a promotional operation to discover young musical talent...