Operation Pidsley
S2, E32: While the farmer is away on a night out, the sheep sneak into the farmhouse for a party. But when Pidsley snaps a photograph of the fun and games, Shaun and Bitzer need to catch the malicious cat before he can show the incriminating evidence to the Farmer.