Don't Trust the B---- In Apartment 23 Original Bitch...
S2, E19: Chloe hires a private investigator to track down Trish, her first New York flatmate, who deceived and double crossed her. Will Chloe finally manage to get her revenge on her former roommate, or has the moment passed?