Our Feelings Aren't Always Pretty
S1, E3: Preoccupied with their fragile promises, Mao tries to film Hisashi's kiss scene but gets distracted and is injured on set; Hisashi carries Mao to the nurse's office and, when alone, asks Mao to express his true feelings.