Outlaw
S4, E8: As Boyd (Walton Goggins) uses the Detroit mob’s contract on Drew Thompson to target his own enemies, Raylan’s (Timothy Olyphant) search for the missing drug courier leads him to question Harlan’s imprisoned former sheriff.