Outside Looking In
S5, E11: Athena, Bobby and the 118 must rescue a family whose pick-up truck has been rigged with a pipe bomb which will detonate if the vehicle slows under 55 mph; Eddie has a rough transition into his new job; Buck makes an impulsive relationship decision.