Over the Mountain
S5, E4: The search for a missing government informant pits Raylan (Timothy Olyphant) against both the Crowder and Crowe clans, while a standoff with Cousin Johnny (David Meunier) reveals a powerful rival to Boyd’s (Walton Goggins) drug business. An investigation into in the death of mob boss Nicky Augustine threatens to implicate Raylan.