Overload
S2, E3: After Grissom finds evidence to suggest an alleged suicide victim was deliberately electrocuted, he, Warwick and Sara search a building site for more clues. Meanwhile, Catherine and Nick are called to the scene when a psychiatrist reports that a young patient of hers died from an epileptic seizure.