Paddington And Pancake Day / Paddingt
S1, E4: Mrs. Bird hurts her arm snowboarding in 'Paddington Makes Pancakes', and in 'Paddington Plays Football', Jonathan teaches Paddington football, but the ball goes into Mr. Curry's garden.. (S1, ep 2)