Paddington And The Magic Trick / Paddington And Poor Mr Curry
S1, E3: Mr. Gruber gives Paddington a box in 'Paddington and the Magic Trick', then in 'Paddington and Poor Mr. Curry', Paddington tries to nurse Mr. Curry back to health with home-made onion soup. (S1, ep 3)