FAIRY TAIL 100 YEARS QUEST Painted in White
S1, E4: Natsu, Wendy and Erza are captured by the Diabolos, and Lucy sets out to go rescue them; on her way, she meets someone unexpected; Jellal finds out the secret of Touka.