Pamela Hamster Returns / Parasite Fright
S1, E14: Milo's hamster girlfriend decides to visit, and he's forced to enlist Bea and Oscar's help in keeping his big secret - that he's a fish! After seeing a scary movie, Milo's convinced the students have been infected with fish brain parasites.