Panda's Sneeze
S1, E16: Panda bears have a very adorable (and violent!) sneeze, and our Panda is no exception. When a Vine video of his very cute sneeze goes viral, Panda becomes a “cute” sensation, which causes Nom Nom to try to fend off of this new challenger to his throne.