Paris Sera Toujours Paris
S1, E3: After the group arrives in Paris, Isabelle confronts her past while growing closer to Daryl. Meanwhile, Codron seeks help from the leader of a nationalist movement called Pouvoir, putting the Union of Hope and Laurent under dangerous scrutiny.