Four Sheets Paris
S1, E6: Zane discovers a hidden French oasis, dancing with a Parisian woman to accordion music. He samples a 30-year-old apple brandy at a spirits tasting. His night concludes in the famed red-light district, meeting Lulu White and dancing with the green fairy.