Part 2: A New Darkness
S5, E7: After a criminal steals Kid Danger's superpower and learns his secret identity, goons are sent to Henry's house to attack. While Henry and Ray fight to protect Henry's family, Jasper, Charlotte and Schwoz work to get his power back.