S1, E8: Cooper's Doppelganger faces a life-or-death situation. In 1945, the Trinity atomic bomb test in White Sands, New Mexico leads to horrifying unexpected consequences. In 1956, a creepy woodsman covered in scorched engine oil invades a radio station.