Partners in Crime
S4, E1: Donna Noble is determined to find the Doctor again - even if it means braving the villainous Miss Foster and her hordes of sinister Adipose. But when the alien threat escalates out of control, can Donna find her Time Lord before the march of the Adipose begins?