Party Crasher
S4, E12: With the baby coming soon, Jay and Gloria go to great lengths to throw Manny an extra special surprise party for his 14th birthday -- and there are plenty of surprises to go around! Meanwhile, Phil and Claire deal with a new much older guy that Haley has started hanging out with, and Cam becomes jealous of the special bond Lily seems to have with Mitch.