Star Trek: Deep Space Nine Past Prologue
S1, E3: A member of the Bajoran underground seeks asylum on DS9, attracting the attention of Cardassians and Klingons, and testing Kira's loyalties. Dr Bashir wonders about Garak's past and whether he was a spy for the Cardassian government.