Patrick-Man! / Gary's New Toy
S9, E2: Patrick becomes a superhero in 'Patrick-Man!', and then in 'Gary's New Toy', Gary becomes obsessed with his new red ball, forcing SpongeBob to take drastic measures to intervene.