Patriot Games
S6, E22: Alex’s worst nightmare is realized when she gets news that she has to share the Valedictorian title with her number one competitor, Sunjay! Both sets of parents get equally caught up in the rivalry and convince Principal Brown to let them break the tie via a gym grade they both have not completed – a one mile run. Elsewhere, Gloria is studying for her upcoming U.S. citizenship test and a visit from Javier throws her off her game, and Mitch and Cam blindly agree to join a protest against a local restaurant that they are actually secretly excited about.