Penance
S5, E4: Oliver and Lyla (recurring guest star Audrey Marie Anderson) team up on a secret mission for Diggle. When Felicity finds out, she disapproves of the plan and opts to stay behind. But when Tobias Church launches a deadly assault against the city, Felicity must decide if she wants to send the recruits out without the Green Arrow to lead them.