Penguin, Our Hero
S5, E3: With the creation of Haven as a safe place for refugees, Gordon hopes to stop the gang fighting in Gotham. Selina is determined to find Jeremiah, and she convinces Bruce to help her. Penguin goes to Haven to reclaim his staff.