Penny and Dime
S2, E4: Finn Cooley, a high-profile member of the Irish mafia whose son was killed by the Punisher, arrives in New York seeking revenge, and tracks the dog Punisher took to his apartment, where he realizes who the Punisher is. Page begins investigating the Punisher herself. Having barely survived, Castle is confronted by Cooley and the Irish mafia. Daredevil finds them and stops Castle from murdering anyone else, helping him escape. Castle reveals more of his character to Daredevil.