Peripheral Vision, Pt. 2
S11, E10: A picture of the lives of the two girls' whose bodies were found together emerges. While DI Philip Mays is convinced it was a suicide pact, Nikki believes she knows who was really responsible for the girl's deaths. Unable to speak to the police, she seeks out the one man she thinks she can trust.