Petra, Jordan
S2, E1: Grandmaster Glitch goes on a desert adventure to uncover a mysterious lost city. If only it had not already been discovered. As Glitch attempts to beat a group of tourists to Petra in Jordan, he crashes his Grimbler in the Siq gorge.