Undead Murder Farce Phantom Thief and Detectives
S1, E6: Lupin attempts to make contact with Sherlock Holmes, who has been commissioned by Phileas Fogg, the owner of The Penultimate Night, and encounters The Cage User as well. As the time stated in the advance notice approaches, the detectives await Lupin's arrival at the Fogg Residence.