Phil on a Wire
S3, E3: The growing bond between man, Jay, and dog, Stella, is grating on Gloria's nerves; Phil and Luke embark on a new adventure involving a tightrope, but it's Claire with the missteps, as she tries to teach the girls a life lesson; and Cameron chooses the most inopportune time to start a juice fast.