Philip Neri: Playful Pragmatist
S1, E2: Exploring 16th-century Florentine Philip Neri, the first saint, who developed a congregation of followers and founded the Oratory for discussion, prayer, and meditation. Discover his pragmatic teaching, wry humor, and determined independence.