Phone Home
S3, E4: The Legends learn that Ray Palmer will die because they broke time, causing them to race back to 1988 to try and save his life. When they arrive they are surprised to learn that young Ray Palmer (guest star JACK FISHER) has befriended a time-displaced baby Dominator, putting him in harm's way with the government and the Dominator's mother. New to the ship and missions, Zari must find her place and learn to trust the team. Meanwhile Stein begins working on a secret project on the ship which makes Mick and Jax suspicious.