Transformers: Robots In Disguise Pilot - Part 2
S1, E2: Upon allying with the Mini-Con Fixit and the Decepticon prisoner Grimlock, Bumblebee leads them, Strongarm, and Sideswipe in rounding up the escaped Decepticon prisoners, starting with Underbite. Their hunt for Underbite leads to them befriending Denny Clay and his son Russell.