S1, E1: Gil Grissom investigates a murder staged to look like a suicide, and his deputy Catherine Willows gathers evidence from a young girl who has been sexually abused. Meanwhile, Warrick Brown and Nick Stokes are competing to solve their 100th case to earn a promotion to CSI 3.