S1, E1: When smart, cynical 18-year-old George is killed by an errant toilet seat falling from space, she joins the ranks of an undead group of grim reapers. As she clumsily learns to adjust to her new role in the afterlife, George haphazardly hurtles towards her first dreaded assignment: to collect the soul of a little girl.