Pingu Runs Away from Home
S1, E14: Pingu is in a terrible mood and is behaving badly. Pingu is sent outside while his parents clear up the mess he has made. As he wanders in the growing dark Pingu begins to feel frightened when he see faces in the snowdrifts.