Pizza
S1, E6: Bernarda threatens Dr Miguel to open the inventory and uses all her weapons to lure him away. Joana, thinking of buying a bike for Nico, goes to work at night delivering pizzas. Dr Miguel talks to Reinaldo about Nico's inheritance.