Plan B
S2, E6: Jeremy goes against Elena's wishes when he offers to help Damon and Alaric deal with Katherine - but he does not anticipate what is involved. Sheriff Forbes and Caroline open up to each other as they share some rare quality family time. Bonnie accidentally finds out new information about Mason which leads to Damon taking matters into his own hands.