Plankton Retires; Trident Trouble
S10, E7: Plankton closes the Chum Bucket and moves to a new town, but Mr Krabs suspects he's still up to no good. When SpongeBob accidentally picks up Neptune's magic trident, there's no telling what trouble he may cause.