Plastique
S8, E2: On his first day at the Daily Planet, Clark and Lois are immediately thrown together on a story when a bus explodes outside the office; Clark rescues Bette, a young girl hiding a big secret; Davis Bloome, a paramedic, is drawn to Chloe.