Playdates
S7, E10: Claire and Phil have dinner plans with this great couple they met on vacation; the only problem is they never pick up the bill, so Claire insists Phil be strong this time and make them pay. Gloria organizes a playdate with a couple that appears to have a lot in common with them – they also have a young son Joe’s age, but the husband is in his eighties and Jay takes it very personally. Elsewhere, Haley, Alex and Luke are surprised when Uncle Mitchell comes over to cash in on the birthday coupon they gave him for a belated celebration, so they scramble and end up on an impromptu tour of celebrity homes.