Pledging Mr Johnson
S1, E4: Grissom and Catherine investigate when a woman's severed leg is discovered in a lake. They suspect both the husband and boyfriend of the woman's murder. Meanwhile, Sara and Nick try to uncover the real cause of a student's death, and Warrick realises that he owes Judge Cohen - big time.